☆~ Call Me / Woongsan / 바람그리기 ~☆
본문 바로가기
궁시렁 궁시렁/ㅁ니나노

☆~ Call Me / Woongsan / 바람그리기 ~☆

by 바람 그리기 2011. 12. 7.
반응형


☆~ Call Me / Woongsan / 바람그리기 ~☆

   Call me..
   When you feel so blue
   Call me..
   When you feel so sad 
   Something is never change
   Even though you're not here
   alright alright I am alright
   Cause I am..
   I am still loving you 
   Call me..
   When you feel so blue
   Call me..
   When you feel so sad 
   Something is never change
   Even though you're not here
   alright alright I am alright
   Cause I am..
   I am still loving you 
   Don't leave meIf you still love me
   Don't leave me If you still need me
   When you time is hard on you
   When you feel so blue
   You are angel in my heart
   Cause I am..
   I am still loving you.
   Something is never change
   Even though you're not here
   alright alright I am alright
   Cause I am....
   I am still loving you
   Cause I am..  I am still loving you

 

 

저를 불러 주세요     
당신이 너무 외로움을 느낄때     
저를 불러 주세요     
당신이 너무 슬플때     

무언가가 절대 변하지 않는     
비록 당신이 여기에 있지 않더라도     
나는 좋아요... 나는 좋아요     
나는요     
나는 여전히 당신을 사랑하고 있어요     

나를 떠나지 말아요     
아직도 나를 사랑한다면     
나를 떠나지 말아요     
아직도 나를 필요로 한다면     
당신의 시간이 당신에게 어려울 때     
당신이 너무 외로움을 느낄때     
당신은 나의 가슴속에 있는     

천사 입니다     
나는요     
나는 여전히 당신을 사랑하고 있어요     

무언가가 절대 변하지 않는     
비록 당신이 여기에 있지 않더라도     
나는 좋아요... 나는 좋아요     
나는요     
나는 여전히 당신을 사랑하고 있어요     
나는요     
나는 여전히 당신을 사랑하고 있어요     

반응형

댓글